Skip to main content

Klacht melden

Wij streven er elke dag naar om jouw pijnklachten te verhelpen en je naar volle tevredenheid van dienst te zijn. Heb je toch een klacht? Dan horen wij dat graag van jou en hopelijk kunnen we het goedmaken.

Page content

Hoe meld ik mijn klacht?

Omschrijf je klacht zo volledig mogelijk en meld ook hoe wat voor jou een goede oplossing is. Stuur je klacht naar klachten@fysius.nl of bel 088 - 002 1700.

Heb je jouw klacht via de mail doorgegeven? Dan reageren we binnen twee werkdagen.

Heb je behoefte aan een gesprek met één van onze vertrouwenspersonen? Dan kun je dat per mail of telefoon aangeven. Wij zorgen er dan voor dat je door onze vertrouwenspersoon wordt teruggebeld.

Je kunt je klacht melden door een mail te sturen naar klachten@fysius.nl of door te bellen naar ons algemene telefoonnummer 088 - 002 1700. Om je klacht in behandeling te nemen zullen wij je doorgaans vragen deze per mail te bevestigen.

Nadat wij je klacht hebben ontvangen laten wij je binnen twee werkdagen weten hoe wij je verder kunnen helpen.

Indien je behoefte hebt om in gesprek te gaan met een van onze vertrouwenspersonen, kun je dat per mail of telefoon aangeven. Wij zorgen er dan voor dat je door onze vertrouwenspersoon teruggebeld wordt.

Keurmerk Fysiotherapie

Fysius is aangesloten bij de Klachtenregeling Keurmerk Fysiotherapie. Heb jij het gevoel dat we, na het indienen van je klacht, onvoldoende hebben geholpen? Dan kun je dit melden bij de klachtenregeling van het Keurmerk Fysiotherapie.

Andere vraag? 

Wil je geen klacht indienen, maar heb je een vraag? Bekijk dan de pagina met veelgestelde vragen.