Klacht melden

Als Fysius streven wij er elke dag naar om uw pijnklachten te verhelpen en u naar volle tevredenheid van dienst te zijn. Desondanks kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over uw behandeling, het resultaat of uw ervaring met Fysius. Graag horen wij van u wat uw klacht is om te kijken hoe wij u hierbij kunnen helpen en om hier als organisatie van te leren.

U kunt uw klacht melden door een mail te sturen naar klachten@fysius.nl of door te bellen naar ons algemene telefoonnummer 0800 222 222 7. Om uw klacht in behandeling te nemen zullen wij u doorgaans vragen deze per mail te bevestigen.

Nadat wij uw klacht hebben ontvangen laten wij u binnen 2 werkdagen weten hoe wij u verder kunnen helpen.

Indien u behoefte heeft om in gesprek te gaan met een van onze vertrouwenspersonen, geef dat dan per mail of telefoon aan. Wij zorgen er dan voor dat u door onze vertrouwenspersoon teruggebeld wordt.