Klacht melden

Wij streven er elke dag naar om jouw pijnklachten te verhelpen en je naar volle tevredenheid van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over je behandeling, het resultaat of je ervaring met ons. Graag horen wij van jou wat je klacht is om te kijken hoe wij je hierbij kunnen helpen en om hier als organisatie van te leren.

Je kunt je klacht melden door een mail te sturen naar klachten@fysius.nl of door te bellen naar ons algemene telefoonnummer 0800 222 222 7. Om je klacht in behandeling te nemen zullen wij je doorgaans vragen deze per mail te bevestigen.

Nadat wij je klacht hebben ontvangen laten wij je binnen twee werkdagen weten hoe wij je verder kunnen helpen.

Indien je behoefte hebt om in gesprek te gaan met een van onze vertrouwenspersonen, kun je dat per mail of telefoon aangeven. Wij zorgen er dan voor dat je door onze vertrouwenspersoon teruggebeld wordt.

Keurmerk Fysiotherapie

Fysius is aangesloten bij de Klachtenregeling Keurmerk Fysiotherapie. Heb jij het gevoel niet gehoord te zijn nadat je een klacht bij ons hebt ingediend dan kun je gebruik maken van de klachtenregeling van het Keurmerk Fysiotherapie.

Je kan bij ons veilig in behandeling.

Om een veilige omgeving te waarborgen houden wij rekening met de maatregelen van het RIVM. Wij helpen je graag.