Hoe kan ik mijn afspraak afzeggen of verzetten?

Direct online wijzigen

Kunt u niet aanwezig zijn op uw afspraak? U kunt uw afspraak online wijzigen via het portaal van uw vestiging.

  1. Kies in de lijst op deze pagina uw vestiging om naar het portaal te gaan.
  2. Login met uw gebruikersnaam en wachtwoord
  3. Klik op afspraken en kies de te wijzigen afspraak
  4. Kies een nieuwe datum en tijd
  5. Klik op afspraak verplaatsen en u bent klaar!

Geef een wijziging minimaal 24 uur van tevoren aan.

Heeft u nog geen inloggegevens? Vraag deze dan zo snel mogelijk aan bij uw Rugexpert.

Kunt u niet inloggen?

Heeft u problemen met inloggen of is het niet mogelijk online uw afspraak af te zeggen? Geef dan de wijziging van uw afspraak minimaal 24 uur van tevoren door via: 0800 - 222 22 27.

Wilt u uw afspraak verzetten of annuleren buiten onze openingstijden én kunt u niet inloggen op het portaal? Geef dit dan per e-mail aan ons door. Vermeld daarbij de volgende gegevens:

  • Voor- en achternaam
  • Geboortedatum
  • Telefoonnummer
  • Datum + tijdstip afspraak
  • Vestiging

Te laat met afzeggen?

Wij vragen u wijzigingen minimaal 24 uur van te voren door te geven. Wanneer u te laat bent met het afzeggen van uw afspraakzijn wij helaas genoodzaakt het volledige bedrag van uw behandeling in rekening brengen. Dit omdat de behandeltijd al voor u is vrijgemaakt en binnen 24 uur niet meer kan worden ingevuld. Meer hierover leest u in onze behandelvoorwaarden.

Heeft u vragen? Neem gerust contact met ons op via 0800-222 22 27. Wij helpen u graag!

Maak nu een afspraak

< Ga terug naar alle veelgestelde vragen